23. desember 2008

Vivi's Julekalender: 1 dag igjen til jul!

I dag er dagen for stress og "i-siste-liten-handel", iallefall for alle andre enn meg selv, tenkte jeg så kjekt for to dager siden! I går skjønte jeg, slik som alle tidligere år, at jeg også må ut å stresse. I tillegg var det så travelt i går at jeg har fått en strekk i ryggen og var slik på høygir da jeg la meg klokken 01.30 i natt, at jeg ikke sovnet før nærmere halv tre. Tja, tenkte jeg i halvsøvne, jeg kan jo bare sove lengre i morgen! Klokken 07.00 våknet jeg med stiv rygg uten mulighet for å sove lengre! Grrrr...

Så her sitter jeg da, slik som alle tidligere år; sliten, pjusk og absolutt ikke klar for en dag med mas og kjas. Men, jula kommer likevel og uansett hvor mye stress det er på dagen før dagen, så senker alltid roen seg når lille juleaften kommer. Derfor velger jeg, i et tappert forsøk på å roe ned, å vise Disney klassikeren "The night before christmas". Og husk: I morgen er det juleaften :-D



2 Kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Håper julestemningen kommer til deg med full musikk i dag.
Julestemningen har i alle kommet til meg i dag. Sitter nå med teppe over kneea, i god stolen og ser på " 3 nøtter til askepott". Min datter Monika sitter i stolen ved siden av. Juletreet er pyntet og gavene ligger under treet.
alle skal lage julemiddagen sammen, eg skal berre hjelpe til litt.
det er så godt å komme hjem att.
Håper du får ei trivelig jul. klem

Blogger sa...

Takk i lige måte Greta :-) Ha en fin jul, så blogges vi i det nye året ;-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino