7. februar 2009

Mammablogger goes erotic...!

Som mine flittigste lesere nå bør ha fått med seg, hender det at jeg satser på flere hester enn jeg har godt av. Nå er jeg imidlertid i ferd med å gjøre det igjen, men denne gangen har jeg en god grunn. Fra tid til annen stikker jeg nemlig innom bloggen Mannfolkprat, noe som stort sett alltid blir en hyggelig lesestund. Av og til hender det imidlertid at Mannfolkprat skriver erotiske tekster, og når jeg kommer over disse, har jeg alltid tatt med meg disserompa mi og løpt det jeg er god for. Jeg har gang på gang prøvd å lese de erotiske tekstene hans, men jeg blir altså så rød og lett skjelvende at jeg ikke makter å stå løpet ut. Nå er det imidlertid nok, og jeg har tenkt å komme problemet til livs.

Siden det tydeligvis ikke hjelper det grann å lese erotikk, har jeg bestemt meg for å se om det hjelper å skrive en slik tekst i stedet. For de av dere som nå tenker at det har rablet for "mammablogger" Vivi, vil jeg bare få påpeke at det statistisk sett (inni mitt hodet) er normalt at småbarnsmødre kan ha et anstrengt forhold til det erotiske. Vi har tross alt klemt ut en eller flere 4-5 kilos søte, men store, kjøttklumper av der dere vet. Derfor er det viktig å raskest mulig komme seg opp på hesten igjen, og selv om det er i seneste laget satser jeg nå altså friskt for å bli kvitt mitt lille erotiske problem. For de av dere med dårlig hjerte og glatte stolseter, gjør jeg imidlertid oppmerksom på en viss sklifaktor i dagens tekst fra Vivi.

Det er en mørk og regntung kveld, og de våte gatene glinser i lyset fra gatelyktene. Han runder hjørnet og får øye på henne med en gang. Han har sett henne tidligere, men aldri gjort alvor av tanken på å kontakte henne på denne måten. Han kikker seg over skulderen, men det er ingen å se. Han går henne sakte i møte, mens han betrakter muggene hennes og kjenner den lille tissefanten bli veldig glad. Når de kommer opp på siden av hverandre, hører han henne hviske "Me so horny horny! Do you liky liky?". Han svarer ikke, men bare dytter henne lett foran seg til hotellet og inn gjennom resepsjonen, der to unge jenter begynner å fnise i det de passerer. Han bryr seg ikke, men kan godt forstå fnisingen. Selskapet hans er ikke akkurat kledd for en middag for to på Ritz med sine turkise nettingstrømper, rosa miniskjørt og gule lodne kashmirgenser fra 80-tallet. Det hjelper nok heller ikke at hun snubler avgårde som en nyfødt kalv på de altfor høye hælene.

Vel oppe på rommet skrur han på TV'en, før han setter seg godt til rette i stolen som står i hjørnet. Desverre finnes det bare en musikkkanal på hotellets TV, og denne kvelden er det åpenbart countrytimen som gjelder. Hun skjønner fort hva han har i tankene og begynner å svinge mer eller mindre urytmisk med hoftene, i god utakt med musikken. Hun vrikker og vrir på seg mens hun lar tungen gli sakte over de røde leppene sine, noe som resulterer i at hun sikler og må tørke seg i munnvikene. Hun snur disserompa mot mannen i hjørnet og løfter litt på miniskjørtet, nok til at han får se den mørke jungelen som stikker ut på hver sin side av trusekanten. Han rynker litt på nesa over dette synet, noe hun legger merke til. "Beklager, men jeg rakk ikke å barbere meg før jeg gikk ut i kveld!" Hun tar så tak i kanten på den gule kashmirgenseren, drar den over hodet og kaster den heller usexy opp i været, slik at den lander oppå golvlampen rett bak henne. Dette resulterer i at rommet blir badet i et surt gulaktig lys. Hun tar så tak i kontorstolen, snur den rundt slik at hun kan sette seg overskrevs den, med blikket og stolryggen mot ham. Der sitter hun mens hun først drar av seg en grønn blondetopp, enda mer 80-talls enn kashmirgenseren, før hun så begynner på den sorte bh'en. Hun kaver så innmari at han blir mest opphengt i hvor lite sexy det hele er. Den iveren tissefanten hadde vist tidligere, var nå blitt redusert til en lunken forventning om at det snart må skje et under med den oversminkede, urytmiske kvinnen foran ham.

"Kan du ikke ta litt på deg selv" spør han forsiktig, mens han studerer ansiktet hennes inngående. Nesen hennes rynker seg, øynene blir smale og hun lager en grimase som minner mer om forferdelse enn noe annet. "Er du gal? Er det du eller jeg som skal tilfredsstilles her kanskje? Sett deg tilbake og hold kjeft, nå har du ødelagt alt!" Han beklager og ber henne fortsette der hun stoppet. Hun reiser seg opp og setter et og et ben på stolsetet, mens hun tar av seg støvlettene. Når det er gjort setter hun det høyre benet på stolsetet, mens hun tar sats, hopper opp og setter det venstre benet på stolryggen, som nå tipper ned i retning ham. Midt i svevet sklir hun på det glatte stolskinnet, noe som fører til at stolen går mot høyre mens hun faller mot venstre og rett inn i veggen. Han hopper opp fra stolen i hjørnet og løper mot den kavende bylten, og i det han bøyer seg ned for å hjelpe henne, slår de hodene sammen i et smell som får stjernene til å danse for dem begge. Det bannes og hyles, og de legger ikke merke til den svidde lukten og røyken som begynner å spre seg sakte, men sikkert rundt i hele rommet. Det tar ikke mange sekundene før brannalarmen går.

Brannmannen ser først på henne der hun står i hotellresepsjonen, med hendene foran de bare brystene, fortsatt iført miniskjørtet og de turkise strømpene. Han flytter så blikket over til mannen ved siden av. "Dere var heldige nå! Genseren rakk aldri å ta fyr, men jeg antar dere er litt mer forsiktige neste gang. Dere kan gå opp igjen nå," sier han med et smil. Vel oppe på rommet snur kvinnen seg mot mannen og hyler det hun er god for: "Bare så du vet det, neste gang ungene er hos besteforeldrene blir det pizza og kino! Er det forstått? Nå skal jeg sove. Rollespill du liksom - din TULLING!"

Okey, jeg resignerer! Erotisk mammablogging kommer aldri til å skje! Tilbake til misjonærstillingen og flaue forsøk på å lese Mannfolkprat sine innlegg...

26 Kommentarer:

Anonym sa...

Dette var jo ett absolutt blinkskudd. Flkiret ble bare breiere og breiere her jeg satt og leste, og som småbarnsfar, kjenner jeg meg litt igjen her og. :) muligheten for spontansex er ikke helt tilstede lengre, noe som jo er litt kjipt...

Morsomt, synes du skal fortsette med slike historier jeg :)

Blogger sa...

Ivar: Åh så morsom tilbakemelding!Hmmmm..kanskje dette lå litt for meg likevel ;-)

Mammadamen sa...

Ante meg at du hadde en overraskende slutt:-) Bra begynnelsen med "de våte gatene glinser"! Ha en fin lørdags kveld!

Sommerlyst sa...

Koser meg med alle dine morsomme og kreative innlegg. Dette var ikke noe unntak! :))

Mourie sa...

Herlig! Jeg skrev en erotisk novelle da jeg var i førstegangstjeneste på Setermoen og den ble faktisk trykket i Cupido! Ble kalt inn på teppet av kapteinen som mente at sånt ikke passet seg for en norsk soldat, men bedyret i samme åndedrag at han IKKE hadde lest novellen.Neida, sikkert ikke! Ble litt kurert for erotisk novelleskriving da ...

Blogger sa...

Mammadamen: Ja, de gatene som glinset var jeg litt fornøyd med selv også ;-) Fin lørdag til deg også :-D

Mitt og Mine: Så fint å høre, takk skal du ha :-D

Mourie: Hehe...han hadde nok lest den ;-) Når var du på Setermoen, og hvilken Kaptein var det snakk om? Jeg var der i 2000-2002 ;-)

Neglecta sa...

Hehehe, moro! =o) Men atte, trodde du var på stranda med Mr Deadlylookin' jeg...

Blogger sa...

Neglecta: Jeg er det....kors på halsen! Jeg ble visst litt for energisk for Mr M, som sovnet totalt utmattet for 30 min siden. Så da benyttet jeg muligheten til å få blogget litt ;-)

Anonym sa...

Gud, så fantastisk morsomt!!! Jeg smilte godt på slutten der. Hehehe!

Også syns jeg det er så søtt at du rødmer av Mannfolkprat sine noveller. ;)

Anonym sa...

hehe artig;o)

Hmm har et spørsmål jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med..
Sønnen min skal på karneval, 2 år.. Hva slags antrekk er det best at de har a?? Har ikke peiling på slikt jeg.. Tenkte å høre om du eller kanskje noen av alle dine lesere kunne hjelpe oss??

June
theo-nicholai.blogg.no

Anonym sa...

Haha! Så sprøtt! - og briljant!

Anonym sa...

Jeg er veldig stolt! Både av tilbakemeldingen og av at jeg får lov til å lese så gode, morsomme og velskrevne historier som dette! Hilsen Mannfolkprat, som hadde litt vansker med å legge inn kommentar med nettlenke.

Blogger sa...

Mirakel: Hehe...søtt og søtt Fru Blom :-D Jeg burde kanskje kommet over det rødmestadiet i en alder av 33, men den gang ei ;-)

June: Min erfaring er at toåringer ikke er så glade i kostymer som innebærer at de dekker til ansiktet - Vet nemlig at IKEA har masse morsomme små masker, men disse orker de ikke ha på i mer enn to minutter! Vil du lage noe billig kan du jo ta en genser og strømpebukse i samme farve, så lager du en hale av noe lett tøy som du fester til rompa. Ører kan du lett også lage selv, som du fester til en tynn lue - mal ansiktet med værhår og rød snute - og vips så har du hvilket som helst dyr - ut fra de farvene du da har valgt (hund, rev, kanin etc)

Ellers gjør du som late meg: Kjøp OleBrum kostyme på BR-Leker ;-)

NBNB!!! Ikke kle de ut som sjørøver med sverd o.l. - det ender etter min erfaring alltid opp med slosskamp!!!!!!!

Obskur: Godt å høre deg le obskur ;-)

Mannfolkprat: Tilbakemeldingen er deg godt fortjent, du er en flink tekstforfatter! Og jeg må selv få lov å takke for at du satte pris på det du leste her, det betyr mye når det kommer fra deg :-)

AstridVU sa...

Godt skrevet, Vivi! ...og selvopplevd, regner jeg med? ;) God rest av morsdagen!

Anonym sa...

Tusen takk;o)
var det jeg tenkte selv også egentlig at det måtte bli olebrum eller noe.. Sjørøver får vi vel nesten vente med til han blir litt eldre hehe

Håper du har det bra og har hatt en fin fin helg;o)

june

Blogger sa...

June: Jeg har hatt ei kjempehelg med masse frisk luft og bløtekake til frokost ;-) Lykke til med karnevalet - og jeg håper det går bra med ørevondtet til lille gutten din!

Helene sa...

kjempefin historie. leste den høyt for mannen, og han lo og lo :)

Blogger sa...

Helene: Så moro å høre at dere begge likte den :-) Jeg takker og bukker :-)

Anonym sa...

Tja..........For en lekkerbisken!
Du når vel kanskje ikke helt opp på mannfolkpratnivå :-) Men en god latter på morgenkvisten gjorde godt.

Mannfolksprat erotikk er bare deilig og ingenting å bli flau av/for.

Blogger sa...

Vibeke: Heldigvis hadde jeg heller ingen ambisjoner om å nå opp til Mannfolkprat ;-) Men jeg hadde det moro mens jeg skrev, og det er jo det viktigste :-)

Anonym sa...

Ha ha ha, jeg ler og ler :-D Dette var rett og slett helt herlig. Jeg tror du har en stor fremtid i erotica-sjangeren ;)

Blogger sa...

Tante Grønn: Hehe....er redd jeg ikke helt ser for meg den fremtiden selv ;-) Men takk for at du likte dette innlegget :-D

Anonym sa...

Hehe, har lenge tenkt på å lese dette innlegget (som jeg faktisk fant på Glugg), men aldri gjort det før nå - og jeg skjønner ikke hvorfor jeg utsatte det.

Genialt! Ytterst genialt! Fantastisk "spennende", og en overraskende slutt jeg faktisk ikke så komme ;)

Blogger sa...

Samuel: Hehe :-) Akkurat det har jeg lurt litt på, hvorvidt leserne så den slutten komme eller ikke. Nå fikk jeg svaret :-D Takk for skryt:-)

Hellig Lykke sa...

Hehehehe...
Denne var skikkelig god altså... "kan u ikke danse for meg" er også en knakende god kommentar for å få stemningen opp (ned...)
Leser meg gjennom bloggen din for å bli bedre kjent...
Dersom det kan hjelpe: når barna blir større og tiden blir bedre..... ja da er et bare fantasien som stopper:-)
hadepåbade,gamle misjonær....

Blogger sa...

Hellig Lykke: Hehe:-) HaDetPåBadet selv du din....ehhh....prest!!!

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino