8. februar 2009

I don't want your money honey!

Ahh, for en helg! Som jeg fortalte i innlegget Caribbean og Matthew, here I come!, var jeg på en heller eksotisk langweekend med Mr McConaughey i helgen. Sola skinte fra klar himmel og varmen var bare eventyrlig perfekt. For ikke å snakke om den sexy'e Mr M som gjorde alt han kunne for å gjøre meg til lags. Når han ikke mikset parasolldrinker, stod han for det meste foran meg, på et par meters avstand, slik at jeg fikk noe vakkert å hvile slitne konemor-øyne på. Han masserte også slitne konemor-føtter og skuldre, samtidig som han lyttet og samtykket i alt det kloke jeg hadde å fortelle ham. Stakkars Mr M kunne fortelle at han aldri hadde møtt noen så intelligent og vakker som meg, og sexy hvisket han meg i øret mens han strøk meg over kinnet og så meg dypt inn i øynene.


Mr M og jeg har tatt en dukkert - herlig mann, jeg mener vann!

Siden jeg er en konemor med moralske og sunne verdier, i tillegg til alt det andre Mr M så forsiktig hentydet til, respekterte han alle mine ønsker om avholdenhet fra både det ene og det andre. Men, det var med tungt hjerte sa han. Det ble imidlertid enda tøffere for stakkars Mr M da jeg måtte snu nesa mot nord igjen. Mr M sine tårer og 100 røde roser kunne nemlig ikke hindre meg i å dra hjem til romvesenet, prinsen og prinsessa. Hans etterhvert alt for iherdige forsøk på å få meg til å bli, ble faktisk på grensen til pinlig da vi skulle ta farvel på flyplassen. I et siste desperat forsøk gikk han nemlig ned på kne foran meg, mens han holdt meg i hånden og tårene trillet, og begynte å synge denne sangen;


Stakkars Mr M! Men, livet er tøft og jeg ville tilbake til mine kjære. Derfor ble det et suss på kinnet og Hasta La Vista Baby! Kanskje våre veier krysses igjen, hvem vet?

9 Kommentarer:

Unknown sa...

Hørtes ut som en kjekk liten ferie... Kul sang det der. Hadde helt glemt den.

Iris Maria sa...

Flott å høre at du takket ja til invitasjonen. Det står det virkelig respekt av! ;)

Veronica sa...

Høres ut som en drømmehelg:p

Suppe en virkelig god, også så mye bedre enn suppeposer. :)

Neglecta sa...

Aah, sånne blaute mannfolk altså! Da hjelper det ikke at de er både det ene og det andre. Godt å høre at du er trygt hjemme igjen. Du ble brun og lekker på turen, ser jeg. =o)

Blogger sa...

Charlotte: Ja, ferien var bare heeelt herlig ;-) Og sangen har gått på repeat oppi hodet mitt i noen dager nå :-O

Iris Maria: Ja, ikke sant ;-)

Linnea: Det var vel faktisk akkurat det det var, en drømmehelg :-)

Neglecta: HELT enig! Han ble for bløt for meg ;-) Synes selv også at brunfarven ble fin - bare litt synd at jeg brukte for høy faktor i ansiktet ;-)

Anonym sa...

Nå fikk jeg skikkelig sommerstemning!!! Litt rart med tanke på all sneen ute...

Blogger sa...

CamKarMir: Hehehe :-) Rart hva sol, sjø og bikini kan gjøre ;-)

Anonym sa...

Oj oj oj. Den sangen hadde jeg nesten glemt. Tusen hjertelig for et par minutter som ung og gal igjen ;)

Blogger sa...

Gneis: Ingenting å takke for kjære deg :-) Bare glad jeg kunne bidra til din lille tidsreise ;-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino