6. februar 2009

Caribbean and Matthew - here I come!

Som jeg kanskje har fortalt så skal Konemor på en aldri så liten langweekend sammen med Mannen med stor M. Bikinien er pakket, leggene og alt det andre er barbert, gifteringen ligger på nattbordet og jeg er klar. Romvesenet er informert og påstår at Mr M bestakk ham med en middag for to med Angelina Jolie, som visstnok er en god venn av Mr M.

Dette tegner til å bli en super helg, og dere må virkelig beklage at det blir lite blogging på meg i helgen. Jeg skal såklart prøve å stikke innom en gang eller to, men håper uansett på tilgivelse hvis jeg kommer med nye bilder av Mr M etter turen. Og hvem vet, kanskje jeg slenger med et bikinibilde av meg i samme slengen ;-)

Tata... suss på kinnet -Adios!

4 Kommentarer:

Anonym sa...

God tur, Vivi!!!! :D

Håper du får en herlig tur, ikke tenk på bloggingen. Vi er der når du kommer tilbake også. ;) Men håper jo på et lite innlegg, da.. hehe!

Og bikinibilde må man jo poste i bloggen. Jeg har maaaange slike rundt omkring i min. :p

Sommerlyst sa...

Heldiggrisen! Ha en fantastisk tur... ;) Venter spent på oppdatering etter helgen! hi hi

Neglecta sa...

Ha en avslappende og hektisk helg. *fnis* Kjøkkenutfordringen er herved utført og ført videre. =o)

Blogger sa...

Hei jenter: Takk for hyggelige hilsninger :-) Her i varmen er det herlig! Oppdatering og bilder kommer over helgen :-D

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino