9. november 2008

Bloggingen tar overhånd!

Søvnløse netter, poser under øya, lite sex og en irritabel stemning i huset er så langt konsekvensene av at jeg har oppdaget blogging, men i dag nådde konsekvensene enda nye høyder.

For litt siden satt jeg nemlig helt oppslukt i bloggen min, fokusert på design, innlegg og alle andre dupeditter som er MINST like viktig som alt annet her i livet. Irritert oppdaget jeg at klokka begynte å nærme seg kvart på ti, og konkluderte med at det var på tide å komme seg på skolen og til dagens forelesning i SPSS (hæææ?).

Vel ute oppdaget jeg at bilen var iset ned og at gubben fortsatt ikke hadde skiftet til vinterdekk. "Skit au," tenkte jeg og bestemte meg for at det fikk briste og bære. Bussen giddet jeg IKKE å ta. Derfor startet jeg bilen, skrapte av isen og la avgårde... i 30 km/t. Sånn akkurat passe kul kom jeg inn på parkeringsplassen ved NTNU, og hadde da klart å skape en kø som er lang som et uår bak meg. Som sagt: akkurat passe kul!

Jeg parkerte og hastet avgårde fordi jeg da kanskje ville rekke å sjekke om linken til salgsinnlegget mitt er blitt lagt ut på blogg.no, før foreleseren kommer. Jeg kom meg ned til datasalen der vi skal være, satt meg ned og begyntne å logge på. Hmmmm, lite folk tenkte jeg, men var fortsatt fokusert på blogg.no. Fem minutter senere var det fortsatt like lite folk, og da begynte bjella i hodet mitt å ringe. Jeg logget inn på skolens intranett og der lyste meldingen mot meg: Endringer i forelesningsplanen...blablabla.

Så her sitter jeg da, nok en gang sånn akkurat passe kul, og lurer på om blogging er verdt alt det fører med seg.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino