18. november 2008

Hvem er du?

I dag har en kjempegod venninne av meg bursdag. Hun har betydd veldig mye for meg siden vi møttes i 1995, og dette er min bursdagsgave til henne, der hun sitter i USA og sikkert lengter tilbake til Norge.


Gratulerer med dagen Camilla!

Hvem er du, du som er der selv når jeg ikke ber om det? Du som bryr deg når ingen andre orker, og som løfter meg opp når jeg faller? Du er der selv om jeg ikke ser deg. Du venter tålmodig i skyggene. Du venter på et signal, et signal som sier at jeg trenger deg.

Hvem er du, du som bremser meg når jeg haster avgårde, og som gir meg en dytt når jeg har stoppet opp? Du som ler med meg, gråter med meg og som får meg til å lytte når ingen andre kommer til. Hvem er du som er ærlig med meg, selv når jeg er sint på deg?

Hvem er du, du som jeg er blitt så glad i, du som betyr alt for meg? Du som jeg ikke kan være foruten, hverken nå eller siden. Du som gir meg trygghet og en følelse av å aldri være alene. Hvem er du, du som jeg kunne gitt alt for? Du som jeg kan stole på, alltid, uansett.

Du er min venn, den beste jeg kan få. Du er den alle leter etter, men ikke alle er forunt å finne. Du er sola, du er månen, ja til og med blomstene jeg står og ser på. Du er overalt der jeg er, alltid klar til å støtte meg. Min kjære venn, hva skulle jeg gjort uten deg?



4 Kommentarer:

Anonym sa...

Jeg sitter med tårene i øyekroken og savner deg..
TUSEN TAKK!
Klem fra Camilla

Blogger sa...

Tjihi....da funket smigeren min da ;-)

Klemmer i massevis

Anonym sa...

Så utrolig nydelig!!
Ønsker deg en fin kveld:)

Blogger sa...

Mia: Takk for det :-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino