19. november 2008

Her kan du publisere og lese innlegg!

Som fersk blogger var jeg veldig nysgjerrig på hvordan jeg skulle få andres oppmerksomhet rettet mot min blogg, og hvor jeg kunne publisere egne, og lese andres innlegg. Jeg er fortsatt fersk, men har forsøkt å lete opp ulike nettsteder for blogging, og andre former for publisering.

Her kommer det derfor en liten liste over de jeg har funnet så langt, der jeg desverre ikke kan gå god for "kvaltiteten" på alle. Jeg anbefaler også at du undersøker hva slags innlegg de ulike nettsidene ønsker FØR du begynner å publisere. Kom gjerne med flere steder om du vet av noen!

3 Kommentarer:

Camilla sa...

Legg til Bloggrevyen:
http://bloggrevyen.no/

:-)

Anonym sa...

Takk for listen. Veldig nyttig :)

Blogger sa...

Til camkarmir: Ops! Trodde jeg hadde med den jeg. Takk for tipset :-)

Til Nord Norge Bilder: Fint du fikk bruk for innlegget mitt :-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino