2. desember 2008

Vivi's Julekalender: 22 dager igjen til jul!

Pynt bloggen din til jul!

Jeg er et julemenneske, og pynter derfor til jul allerede første uka i desember. På den måten kommer vi gradvis i bedre julestemning, etterhvert som desemberdagene går. Det blir liksom så lunt og godt med all den røde farven, i en ellers så mørk årstid. Som dere sikkert har sett, har bloggen min også fått seg et løft i disse førjulstider. For de av dere som har lyst til å gjøre det samme med egen blogg, eller trenger julemotiv til andre ting, legger jeg nå ut noen bilder dere kan kopiere og legge inn hos dere selv.

Hvis dere ikke liker noen av disse, kan dere søke etter mer på http://www.google.no/. Da skriver du inn for eksempel "jul", "nisser", "christmas spirit" etc i søkevinduet, trykk så "enter" og deretter går dere opp i venstre hjørnet på google-vinduet og trykker på teksten "bilder". Da vil dere få opp en hel haug med bilder å velge mellom. Søk på engelsk vil gi flere resultater. Lykke til :-)



















5 Kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Eg har skifta heile kneet fordi det er eller var tomt for brusk. det var rett og slett utslitt.
har plagdes med det egnetlig helt fra eg var ung, litt til og fra. I sommaer retter agt den12 juni kolapsa det.siden har eg gått påkrykker og kjempa for å fått dem til å trudd meg. Nåe dei endelig tok MR og kikk inni det,så var dei enige med meg og da gikk det fort.
skal kikke litt på din blogg også etter hvert.
kos deg masse i adventstida

Anonym sa...

Hei! Jeg har vært på konferanse og slikt så har ikke vært på besøk på nesten 2 uker -og her har det blitt full jul! Kjempekoselig! :-) Man må jo gjøre juleting for å komme i julestemning.

Skal se om jeg får tid til litt jul hos meg, ihvertfall på den ene bloggen.

Blogger sa...

Greta: Uff, det hørtes ikke bra ut! Jeg skrev et svar inne på din egen blogg jeg. God bedring!

CamKarMir: Ja, det har vært litt stille på dine blogger i det siste. Godt å "ha deg tilbake" igjen :-D Som du sikkert har skjønt, er jeg et "julemenneske"... kan kanskje bli litt mye til tider, men jeg får prøve å legge litt bånd på meg selv :-)

Anonym sa...

nå har jeg også pynta bloggen :)

Blogger sa...

Falkunge: Den ble kjempefin :-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino