17. desember 2008

Vivi's Julekalender: 6 dager igjen til jul!

Jul uten snø - som jul uten pakker?

På to dager har all snøen forsvunnet og med ett ble litt av julestemningen redusert til misnøye over glattis og regn. Jeg blir faktisk skikkelig lei meg av å tenke på muligheten for nok en jul uten snø... snufs! Derfor erkjenner jeg også at snøen betyr minst like mye som pakkene, men jeg er imidlertid tvilende til hvorvidt den yngste generasjonen er enig med meg i akkurat det. I tråd med min lille førjulsdepresjon, har jeg derfor funnet en som er i enda dårligere julestemning enn meg. Klippene under har en sammenheng, der den øverste er starten osv...





5 Kommentarer:

Anonym sa...

Scrubs har en ganske morsom dubbet versjon av denne: http://www.youtube.com/watch?v=20Of_mna-Rs ;)

Neglecta sa...

Jeg oppdaget til min store glede at det er meldt litt snø på lørdag her hvor jeg bor. *danser rundt* For det SKAL være snø på utejuletreet! Ellers kommer ikke nissen (eller no'...)

Blogger sa...

Obskur: skal sjekke ut den versjonen i morgen :-)

Neglecta: HELT enig!!!!!

Anonym sa...

Det er jo maten og det å være ilag med familien i jula som betyr noe. Gavene og snøen er jo bare ekstra bonus.

Blogger sa...

Hei Repeat :-) Du har såklart helt rett! Snøen er vel mer en faktor som skaper stemning og forventninger i forkant av den store høytiden. Og vet du hva? Det begynte faktisk å snø her nå :-D

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino