14. mars 2009

Hurra! Jeg har fått større pupper!

Jeg har i lengre tid HATET å gå med BH. Det har til tider vært så ille at jeg har vrengt av meg den helvetes tvangstrøya, hver gang jeg har kommet innom åpningen i fuglekassa vår. Enkelte dager har jeg faktisk tatt på meg ammeBH'ene mine, da de har vært det beste av to onder. Disse BH'ene burde jeg imidlertid ha brent for cirka ett år siden, men de ble altså liggende i skuffen. Måtte alle BH'er imidlertid brenne i helvete, har jeg tenkt mang en gang - helt til jeg for to uker siden satte mine ben i butikken Reimers!

Jeg var alene i butikken, og lot derfor alle hemninger fare. Jeg åpnet faktisk omkledningsrommet og inviterte inn damen som jobbet der. "Har dere en slik BH som jeg har på meg nå, men som er tettere her foran?" Damen tittet på BH'en min, og sikkert puppeluppene som holdt på å falle ut av tvangstrøya, før hun nysgjerrig spurte "Hvilken størrelse bruker du da?" Jeg svarte kjapt "85 B", men ble imidlertid svært så gledelig overrasket, da følgende svar kom: "Jeg tror vi heller prøver en 80 D jeg!"

I dag er jeg derfor 1500 kroner fattigere, men desto lykkeligere! Ikke bare er det behagelig å ha på seg mine nyervervede BH'er, men jeg har i tillegg fått vite at jeg er smalere rundt brystkassen enn jeg trodde, samt at jeg plutselig har større pupper enn jeg noen gang har kunnet drømme om! Verden er herlig dere ;-)

11 Kommentarer:

Anonym sa...

En god BH er uvurderlig! Hadde akkurat samme opplevelsen. Trodde jeg visste BH-størrelsen, men endte opp med å gå opp i cup og ned i omkrets rundt brystkassen. Og større pupper ;) I all fall var de finere i riktig størrelse.
Grattis med nye BH'er. Kanskje de har noen fine i riktig størrelse der borte i junaiten også?

Anonym sa...

Det er vel bare å gratulere ;)

Anonym sa...

Må være toppen av lykke: Reise på ferie med ny luksusbh, med pupper i ny størrelse inni! Herlig! God tur-igjen.

Blogger sa...

Tante Grønn: Jeg tar det faktisk for gitt at de har FANTASTISKE BH'er der borte :-) Gleder meg til å shoppe ;-)

Maria: Takk takk :-)

myk start: Hehe :-) Ja, det er toppen av lykke :-)

Kristin sa...

Er vel bare å si meg meget missunnelig og gratulerer! :)

Blogger sa...

Prinsesse Kristin: Takk takk ;-)

Unknown sa...

Jøsses, så kjekt! En riktig billig plastisk operasjon det der da! Ikke vondt heller.

Blogger sa...

Charlotte: Ja kjekt, ikke sant? :-)

Anonym sa...

Er det ikke flott at vi har fagfolk. :-) God tur forresten. Kos deg på tur. Klem fra Grethe

The Nam sa...

Yeeei! Gratulerer med nye pupper!

Blogger sa...

Grete: Ja, fagfolk er supert :-D

The Nam: Tusen tusen takk :-) Jeg er svært fornøyd med de nye puppene :-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino