14. april 2009

Dåseh.......!

Jeg tror jeg holder på å dø! Du skjønner det at jeg har nemlig vært på såkalt Trim, Trening og Trivsel på 3T - nærmere bestemt på PulsSpinn45. Det vil si at man sykler i 45 minutter, og underveis har man fire intervaller på fire minutter hver, der det er meningen at man skal komme opp i mellom 80-95 % av maks O2-opptak. Med andre ord kan du ta det forbannede slagordet Trim, Trening og Trivsel, og stikke langt opp i svarteste rævhølet! Drittvondt, DåseHelvete og DjevelskeFaenskap (3D) passer MYE bedre.

Sett bort fra det, så har jeg det bra!

21 Kommentarer:

mykstart sa...

Hehe.. der var du tilbake i form i god bloggeform ja..:-) Morsomt!

Unknown sa...

Ha-haaa!!!! Putt en pose med frosne erter i buksa.. "Knis.."

elisabeth sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...jeg bare elsker det når folk kaller en spade for en spade;) Gapskratter meg ned i dusjen!!!!

elisabeth sa...

Eller som jeg ville sagt det hvis vi var i AMERIKA: Don't we just love it, when people tell it like it is???
Med en aldri så liten Margarita tilfeldig plassert i hånden...

Blogger sa...

MykStart: Ja, iallefall for en liten stund ;-)

Charlotte: Går det bra med rosenkål? Mangler erter... :-O

MOLLY: Hehe :-) Hva annet kan man kalle en spade da???? Møkkagreip kanskje....forøvrig noe som kanskje hadde passet i denne sammenhengen!

Romvesenet sa...

Har kjøpt nytt sykkelsete til deg i dag, så da blir det ikke vondt å sykle ihvertfall...

Romvesenet sa...

... vi kan kjøpe sykkelshorts med innlegg. DET hjelper.

elisabeth sa...

Fikk et merkelig syn opp i toppetasjen med der rosenkålene..."#¤%&/()=?
Jaja, Romvesenet er iallafall interssert i å beskytte hufsetufsa...

Anonym sa...

huffda! det hørtes ikke særlig bra ut....Nå kjente jeg at motivasjonen "steg" 5 hakk, ettersom at jeg har lovet meg selv og typen medlemsskap på 3t etter påske...(Dvs før denne uka er omme)

Anonym sa...

Åååååå syns jeg kjenner hvor vondt du har det ja....slik jeg hadde det etter min første og siste spinningtime vil jeg tro. Lovet meg selv at det der skulle jeg aldri mer gjøre, for så vondt som jeg hadde en viss plass....det vil jeg aldri mer ha :)

Blogger sa...

Romveenet: Åh så omtenksom og snill du er kjæresten min, og du har vel ingen batanker heller vil jeg tro ;-)

MOLLY: Jeg droppa de rosenkålene jeg... av årsaker du så fint hentyder til :-)

Prinsessa: Hehe :-) Det er bare å komme i gang før latmarken tar en:-)

Gry Hege: Jeg vet, men jeg har desverre tenkt meg tilbake :-O

Greta sa...

heisann. Noen dager siden sist eg var inne her att.
Leste utdraget ditt fra dagboken også. ting er ofte ikkje slik ein trur, men det er veldig bra å gå igjennom ting. Du gjekk til terapaut og fikk hjelp til å hjelpe deg sjølv. Eg har skreve og skreve og fortalt til..... og det skrevne ord er også ein form for terapaut. Få ut ting og sette det i perspektiv.

trening: trening kan vere vondt ekkelt, dritt ukuilt, men det kan også vere så j... bra. viss ein gjer det pår ette måten, følger opp og trenner regelmessig. da kan ein bli sprek, får ein kropp som fungere og få det godt med seg sjølv

Blogger sa...

Greta: Ja, det hjelper å få det ut, uansett om det er ved å snakke med noen eller skrive :-) Når det gjelder treninga, så gleder jeg meg til det slutter å gjøre så vondt, for den dagen kommer nemlig, da jeg er i SUPERform :-)

Hellig Lykke sa...

Slutt å syte :-)
Litt smerte må til før man kommer til vår egen himmel!!!
Snart er vondten gått vekk, dåsen er blitt herdet og gnagsårene er vekke :-)
Da er det bare herlig!!!!
Og som du så fint har beskrevet det tidligere: vondt i hufsetufsa er jo en fin unnskyldning.....

Blogger sa...

Hellig Lykke: Hehe :-) Hvor ble det av all sympatien???? Din lille sviker ;-)

Stine sa...

Åh.. som e sku sagt det sjøl! Var på min første spinningtime på tirsdag.. Vondten har akkurat gått over!

Blogger sa...

Villa Valle: Da må du komme deg opp på sykkelsessen igjen, for "hun-du-vet" må vennes på dette vondtet - for med vondt, skal vondt fordrives ;-)

Anonym sa...

Utrolig morsomt innlegg å lese som første post da jeg nå har vendt tilbake til Englandet etter påskeferien :-D Kjente meg sånn igjen, for akkurat det samme (i litt mer sinte ordvalg) tenkte jeg etter min første spinningtime. Men det gikk seg til og jeg endte opp som dedikert spinninginstruktør i to år.

Og forresten, veldig hyggelig av deg å legge meg i "glimt i øyet"-kategorien din :-) Skal skjerpe meg med kommentarer nå som jeg er bækk on nett.

Blogger sa...

nasita: Velkommen tilbake :-) Kommenter når du føler for det, det er ikke alltid jeg gjør det heller - føl iallefall ikke noe press ;-)Ellers er det godt å høre at vi er flere som har hatt vondt der nedentil, men ¨hvor det har gått bra :-)

Min Verden sa...

Hehe - kunne ikke sagt det bedre sjøl, ville ikke våget heller ;) Lykke til med de 3D'ene!

Blogger sa...

Hanne: Hehe :-) Det går allerede bedre ;-) og unnskyld språkbruken min!

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino