1. februar 2009

Et geni er født, merk mine ord!

Det er vel ikke akkurat noe revolusjonerende i det faktum at at de fleste mødre (og fedre for den saks skyld) anser sine egne avkom for å være de vakreste, morsomste og klokeste barna som noen gang er født. Jeg vet derimot bedre enn som så. Jeg er nemlig fullstendig kapabel til å innta et objektivt ståsted i en slik diskusjon. Helt sant - kors på halsen, ti kniver i hjertet og far og mor i døden *gulp*.

Derfor er det med glede, og en viss stolthet, jeg presenterer årets barnegeni. Kåringen er foretatt av en særdeles reflektert, informert og objektiv jury, bestående av undertegnede, Herr Vetbest, Fru Haralltidrett og Frøken Ingenprotestertakk. Og vinneren er ingen ringere enn:

Min sønn - Prinsen


I går, på den historiske datoen 30.januar i det herrens år 2009, skrev han nemlig bokstaven Y for Ylva, T for Tellev og N for Niklas. Den lille prinsen fyllte tre år for to måneder siden, og Mensa er allerede informert av undertegnede. Prinsen spåes en fantastisk fremtid, og vi regner med at han vil å spille en sentral rolle i det å skape verdensfred, redde miljøet og finne vitenskapelige bevis for Snåsamannens evner som healer og synsk.



Vivi's Verden ønsker Prinsen lykke til på ferden!

6 Kommentarer:

Neglecta sa...

=o) Nok et barnegeni! Han får melde seg inn i klubben med mine, tji hi. Og så har du fått en utfordring hos meg. God søndag!

Blogger sa...

Neglecta: Hehe :-) Jeg regnet med det fantes en slik klubb ja! Skal sjekke utfordringen med en gang.

Sommerlyst sa...

Jøje meg! Du skal den karen når riktig langt her i livet!!! :) Det er så artig når de begynner med nye "kunster"...!!!

Blogger sa...

Mitt og Mine: Ja ikke sant :-D Han var veldig stolt selv også da

Anonym sa...

Jeg klarer nesten ikke vente på at de store begivenhetene i prinsens liv skal inntreffe :-D

Blogger sa...

Vibeke: Jeg, som den stolte mor, ser såklart også frem til de store bragdene skal bli virkeliggjort :-D

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino