26. februar 2009

Hørt fra barnemunn 3

Klokken er 06.50, og prinsen kjeder seg ved siden av meg, i min og romvesenet sin seng:

Prinsen: Mamma, hva har du i magen din? En baby?
Konemor: Nei, ikke nå nei.

2 sekunder senere;

Prinsen: Mamma, vi skal kjøpe mange mange do vi! Da blir vi så glad!

1 sekund senere;

Prinsen: Mamma, hvor er pappa?
Konemor: Han står på ski.
Prinsen: Nei, han flyr!

Da stod jeg opp, og tenkte i mitt stille sinn at han klarer sikkert å holde en tanke i mer enn to sekunder, om ikke så alt for lenge. La oss iallefall håpe det.

6 Kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ler!

Man kan takke seg til at det er alderen som gjør det, hehe

Sommerlyst sa...

Morsom liten tass...hva kan man gjøre eller si ?? *hi hi*
Ha en strålende torsdag...
(Jeg skulle egentlig være godt igang med husvasken, men så sitter jeg her istedenfor - nei, opp og stå!)

Anonym sa...

Yo, Vivi! Jeg hanker inn gevinsten - en utfordring til deg på bloggen min ;)

Blogger sa...

Maria: Heldigvis, for dette kunne blitt slitsomt i lengden :-O

Mitt og Mine: Skit i husvasken, legg deg på sofaen og se en film i stedet - det skal jeg ;-)

Dr. Borg: Åh Gud! Nå steg pulsen min :-O

Anonym sa...

Tålmodighet er en dyd ;-)

Søtt, men jeg kan tenke meg det blir slitsomt i lengden, for det er tilnærmet umulig å henge med i tankeprosessene. Det er en grunn til at jeg ikke har barn,- enda ;-)

Blogger sa...

nasita: Hehe :-) Plutselig står du der du også ;-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino