25. februar 2009

I natt jeg drømte 2

Jeg var plutselig i Bergen, ikke vet jeg hvorfor, men da jeg kom ut fra en butikk ble jeg stående å se på en plakat som hang i vinduet. Det var et bilde av et fint lite hvitmalt vertshus, og den som inviterte oss til å besøke dette vertshuset var MirakelMirakel. Hun lovte at gjerdene på vertshuset alltid ville være grønnmalte, og at der det var hjerterom, der var det husrom. Under innbydelsen stod et telefonnummer og navnet Sine. Jeg ble så forundret over at mirakel eide et vertshus, og derfor gikk jeg bare videre oppover i gaten, før jeg plutselig snudde for å ta en grundigere titt på denne plakaten. Da jeg kom tilbake til butikken, var plakaten derimot borte, og alle jeg spurte så bare rart på meg og ante ikke hva jeg mente. Vertshus, mirakel?

Dette er andre gangen jeg drømmer om en annen blogger, og det må vel bety at jeg er svært dedikert til alt som har med blogging å gjøre, eller hva?

8 Kommentarer:

Iris Maria sa...

Du har nok fått bloggfeber! ;)

Anonym sa...

Hihi! Kanskje jeg har bergtatt deg fullstendig? Også ønsker du (i underbevisstheten, antagelig) at jeg, du og Alexander Rybak skal leve lykkelige i alle våre dager i et vertshus? *ler*

Hmmm.. jeg skulle gjerne hatt et slikt vertshus. Skulle ønske du var sanndrømt!

Hmmm.. vi trenger en drømmetyder her!

Blogger sa...

Iris: Den tanken har slått meg også ;-)

Mirakel: Jeg blir med på vertshuset jeg, men bare hvis det alltid er sol og sommer der ;-) Hvem vet, kanskje jeg er sanndrømt :-) Vå får håpe det ;-)

Anonym sa...

Jøss, ser man det... Dette er jo den andre drømmen på mindre enn ei uke.
Og jo... jeg har også drømt om andre bloggere.

Anonym sa...

Jeg skulle gjerne drømt om bloggere jeg,- i stedet for vampyrmuterte mødre..

Blogger sa...

Eugenie: Godt å høre at det ikke er bare meg :-) Husker i tillegg en annen drøm fra sist natt, men den var så rar at det ble for vanskelig å forklare hva som egentlig skjedde :-O

Nasita: Herregud - jeg vil ikke bytte med deg iallefall :-O

Synline sa...

Jeg drømmer om kjendiser. En natt var det Jonas Gahr Støre, hva jeg skulle med ham husker jeg ikke, en annen natt var det Jan Fredrik Karlsen. Han skulle jeg treffe på en kafé på Majorstua - som selvsagt var umulig å finne. Også Karlsen da! Jeg som syns han har et av de snevreste ordforrådene jeg vet om og i tillegg er langt i fra noe jeg ville higet etter en date med i det virkelige liv.

Kunne jeg enda drømt om John Almås i stedet...

Blogger sa...

Synline: Hehe :-) Du er en skikkelig kjendisjeger du ;-) Er forresten helt enig med deg hva angår Karlsen, og Almås for den saks skyld ;-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino