2. mars 2009

Bilder som gjør meg glad


Når jeg ser dette bildet blir jeg glad fordi jeg overlevde denne toppturen til Snøhetta. En tur med et forferdelig vær, dårlig form og vonde knær. Jeg er også glad fordi dette bildet viser at jeg ikke var mer sliten, enn at jeg faktisk frydet meg over at vi hadde startet nedstigningen!


Når jeg ser dette bildet blir jeg glad fordi det minner meg på at jeg faktisk har litt av barnet i meg enda, siden det ikke er hver dag en voksen kler på seg i ens ærend for å lage en snøengel på verdens minste veranda! Jeg er også glad fordi jeg har råd til en god og varm boblejakke!

Når jeg ser dette bildet blir jeg glad fordi det var den mest perfekte dagen i hele mitt liv. Jeg er også glad for at jeg den dagen ikke visste at jeg tre år senere ville være 15 kilo tyngre!


Når jeg ser dette bildet blir jeg glad fordi prinsen var det første mirakelet i mitt liv. Jeg er også glad for at jeg på dette tidspunktet ikke visste at det ville gå neste to og et halvt år til jeg fikk en hel 8-timers natt med søvn igjen!


Når jeg ser dette bildet blir jeg glad fordi det var jeg som tok bildet, og da var den som stod i den "andre" enden av tauet!


Når jeg ser dette bildet blir jeg glad fordi det minner meg på at mirakler skjer hver dag. Jeg er også glad fordi jeg har barn som kan elske hverandre like mye som de hater hverandre!

6 Kommentarer:

Anonym sa...

Dette var et skikkelig feel-good-innlegg! Helt tilfeldig kom jeg inn i din blogg og her blir jeg! Du skriver morsomt, lett og underholdene! En av de beste blogger jeg har lest!

fantastisk!

Susanne sa...

Vivi, dette var noe av det beste jeg har lest på lenge! Fantastisk!!!

Blogger sa...

Britt Heidi: Tusen hjertelig takk! Og det som er så bra med at du oppdaget meg, og legger igjen en kommentar, er at da får også jeg muligheten til å besøke en ny blogg :-)

Susanne: Åh, så fint at du syntes det :-) Ble faktisk veldig glad av å skrive dette innlegget, og bedre blir det av slike tilbakemeldinger :-)

Unknown sa...

Herlige bilder! Smiler godt her jeg sitter.

Anonym sa...

Orntlig bra;o) Har så lyst på en liten en til når jeg ser babybilder;o)
Fin som brud var du også;o)

June

Blogger sa...

Charlotte og June: Takk til dere begge :-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino