22. mars 2009

Konemor nyter livet i USA!

For å kalle en ferie for en ferie, er det enkelte kriterier konemor mener må oppfylles. I korte trekk snakker vi om god mat, god drikke, shopping, avslapping og en liten anelse luksus. Så langt har mitt USA opphold bydd på alle de nevnte punktene, og konemor er derfor svært fornøyd.



En kyllingburrito, slik en kyllingburrito skal være - mmmm!



Når Herr I står for grillingen, er det ikke noe slinger i valsen skal jeg si deg!



Her har jeg, Fru C og barna vært på restaurant, og desserten tok vi med oss hjem. Sjekk størrelsen på kakestykkene!



Her har Herr I tatt meg med til den lokale butikken, og gjett om øynene mine stod på stilk, og munnen badet i vann da jeg fikk se disse flotte kakene!



Halleluja - slanking dra til blokksberg!



Her fikk jeg prestasjonsangst - for nå er det ikke lenge til prinsessen min fyller to år.



God drikke er et av kriteriene i en ferie, og her i kombinasjon med et annet; avslapning.



Her er konemor på vei til noe av det hun gledet seg mest til, og til vertskapets store glede har jeg for vane å uttale en mengde ord slik de skrives, og ofte med en trøndersk aksent. Wal Mart er intet unntak.



Shoppe shoppe shoppe...



Enda mer shoppe shoppe shoppe - Ops! Jeg trenger større koffert!



Så var det dette med avslapning da! Som dere ser ligger konemor her i et badekar, svøpt i badeskum. Det dere derimot ikke ser, er konemors forfjamselse over at kun halve kroppen hennes er under vann. Jeg husker da vitterligen at sist jeg badet, for noen år og kilo siden, så lå hele jeg under vann. Fru C sier imidlertid at badekarene her er små, ja faktisk tror hun at det er snakk om barnebadekar. Jeg støtter henne HELT KLART i den antakelsen!



Jeg hører noen kalle på meg; "Kom konemor, kom og legg deg ned, kom, kom...."



Og vips! Der ligger jeg - totalt avslappet.



Herr I mikset en aldeles nydelig Margaritha til meg, og "that maid my day"

10 Kommentarer:

Kristin sa...

Det kaller jeg ferie! trenger vel ikke spørre om du koser deg, men heller si: kos deg videre!!;)

Unknown sa...

Oj.. detta ser jo ut som en strååålende ferie så langt! En margherita hadde vert velkomment her også. De kakene fikk meg til å gå berserk her. Men fant bare noen gamle kokosboller.. ikke helt det sammen.

Den kommentaren til Romvesenet i inlegget under var jo slående bra. Ikke noe å diskutere der nei!

Anonym sa...

Så fint at du koser deg. Du er sannelig flink til å formidle kosen videre til oss andre også. Måtte du fortsatt kose deg masse. En koselig hilsen fra Grethe. :-)

Anette {foreldremanualen} sa...

Ser helt fantastisk ut! :-D

Anonym sa...

Åh, ser utrolig deilig ut med margarita på bassengkanten... *drømmer meg bort fra regn og sur vind*

Anonym sa...

Jeg tviler mindre og mindre; jeg skal bo i USA minst 6 måneder i løpet av livet.

Sommerlyst sa...

Detta vil æ osså værra me på!!! :)

kos deg videre...!!!!!

Blogger sa...

Prinsæssa: Ja, jeg koser meg, og det skal jeg fortsette med ;-)

Charlotte: Kokosboller ble kanskje en mager trøst sammenlignet med de kakene, men de var kanskje bedre enn ingenting? Og ja, romvesenet glimter til innimellom, og da er det bare å putte halen mellom bena og skamme seg ;-)

Grethe: Takk for det Grethe :-)

Anette: Det ER helt fantastisk :-)

Tante grønn: Jeg ser mørkt på å komme hjem til snø og slaps, så jeg må vel også begynne å drømme meg tilbake hit om en uke ;-)

Maria: Jeg blir med!

Mitt og Mine: Jeg koser meg videre :-D

Greta sa...

Det er fort gjort å venne seg til det gode liv der borte, ser det tok ikkje lang tid for deg heller.

Blogger sa...

Greta: Hehe :-D Du traff nok spikeren på hodet der ja ;-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino