5. mai 2009

Hvem er dere?

Av og til blir jeg veldig nysgjerrig. Det kan være at prinsen fiser og jeg begynner å lure om det ble bremsespor i buksen hans. Da MÅ jeg såklart bare sjekke! Det kan også være at jeg synes jeg fortjener blomster av romvesenet, og derfor lurer fælt på om han har kjøpt noen, når han kommer hjem fra jobb. Når jeg nå tenker meg om, er vel dette noe som KUN har skjedd to ganger siden vi ble sammen, og derfor blir jeg vel strengt tatt ikke så nysgjerrig på blomsterfronten lengre...

Eller det kan være slik som i dag, da jeg fikk en ny følger, som ved første øyekast ikke har egen blogg - I dag var det en jente ved navn Monica, og tidligere kom Vimsehauet, Husmor 69, Vibeke og Helene. Dere andre har egne blogger som jeg stikker innom så fort jeg har ledig tid, men disse mystiske damene, og helt sikkert flere andre som ikke ligger til som følgere - de pirrer nysgjerrigheten min noe voldsomt. Hvem er dere? Gi en liten lyd, bare en bitte bitte liten en...

Samtidig er det kjempemorsomt om dere alle kan si hva dere liker best at jeg skriver om, slik at jeg vet hva jeg bør sikte mot. Og JA, det kommer flere videoblogger, med eller uten kaninmasken ;-)

17 Kommentarer:

Helene Harepus sa...

jeg følger deg på bloggkoll^^

Torunn sa...

Piiip.....
:-)

Anonym sa...

Den hverdagslige, uslevhøytidelige humoren din er så fantastisk; fortsett med det! Det er nemlig ikke alle om greier å sette det ned på papiret (eh, skjermen)som deg :)

Maria sa...

Jeg følger deg også på Bloggkoll :)

Anonym sa...

jeg syns ikke du skal sikte på noen ting jeg - bare fortsette å skrive om det helt verdagslige som blir så morsomt skrevet med dine ord!!
Så ikke press deg sjøl til noe som helst - det er like morsomt å titte inn her hver gang - uansett om jeg ler høyt eller ikke!!!

Anonym sa...

Husk solkremen da - eller kjøp en god en - jeg bare skulle være tilogfra og satt jo ikke ned mere enn i ca 10 min i sola på søndag MEN av en eller annnen grunn så ble de bleike, norske skuldrene mine brannbil røde alikevel du - stakkars, første gangen ute i sola etter en lang og trist vinter - at det går ann å bli så dum - HVERT år!!!

Ramme Alvor sa...

Eg er ei traust dame frå Vestlandet som via Molly sin blogg putla meg inn her, og vart sitjande. Kjembefine blogg og mykje underhaldande lesning :) Eg håpar du ikkje tek det ille opp om eg legg deg til ei av bloggrollane mine :)

Britt

NestenPerfekt sa...

Skriv om alt mellom himmel og jord, det er herlig lesing!
Dette pipet kommer fra oss i Bergen :-)

maja sa...

hehe :) du hadde en veldig søt blogg! :)

Sommerlyst sa...

Koser meg også med det du skriver - så bare fortsett med dine hverdags betraktninger!!

Tror du vet hvem jeg er...for du har nå tittet innom meg noen ganger - som jeg synes er så koselig!

Klem M :)

Unknown sa...

Jeg har lagt deg inn på lista mi i bloggen min. Leser alt du skriver og ler så jeg griner. Utrolig bra. Fortsett med det.

mt3 sa...

Hei hei!

Jeg dumpet tilfeldigvis innom bloggen din for noen uker side, og har ledd og nikket gjenkjennende mang en gang.

Og sånn ellers er jeg ei trebarnsmamma i tredveåra, bosatt i ytterkanten av Trøndelagen.

Blogger sa...

TIL ALLE: Åh så morro å se kommentarer fra mange nye, og dere "gamle" såklart ;-) I stedet for å legge igjen kommentarer til dere her inne, tar jeg heller en runde inne hos dere, for å se nærmere på hvem dere er :-) Åh, så SPENNENDE!!!!

Blogger sa...

mt3: Jeg får ikke opp en link på deg, så da antar jeg du ikke har egen blogg :-) Arti å få et pip fra deg, og håper jeg klarer å fortsette å skrive ting du liker :-) Velkommen tilbake!

Anonym sa...

hei du - Vall de Nuria ligger i Girona komune, like oppafor Ripoll - mellom Girona by og Andorra for å si det på en måte. Jeg er så støl i dag så du aner ikke!!!
Ellers fikk jeg endelig mannen til å forklare meg denne statiske sykkelen sin - forige gang fikk jeg det ikke til kodisprøva engang - men det var ikke så rart jeg ikke skjønte det - men det måtte hele 4 stk prøver for å finne min kondis, selv mannen lurte på om det stroppen ejg hadde på brystet for å telle pulsen ikke virka ( jeg har nå liksom ikke SÅ store pupper da!) Og da datamaskinen hang seg opp etter 2 prøver ble det da altså 2 + 4 prøver på meg i går - så jeg vil si jeg trente spinning i går jeg gitt. Men fant da i allefall ut at formen jammen ikke er så værst;-) Kos dere i solens land!!

Min Verden sa...

Pip. Jeg har ikke vært hos deg før akkurat i dag og leste om turen din på spinningsykkelen ;) Kom via Me&Molly. Du kan komme til bloggen min en tur hvis du har lyst. H.

Blogger sa...

Hanne: Da har jeg vært hos deg, og kommer tilbake senere også ;-)

Legg inn en kommentar

All tilbakemelding er god tilbakemelding, så lenge det ikke blir ufint!

 
Vivi's Verden. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino